środa, 11 września 2013

dużo nieszczęścia / 169 cm

"  "Dzień, który zaczął się marnie 
i marnie skończy się 
Może strułem się jabłkiem, 
nie wyspałem 
Może siedzi we mnie wczorajsze 
a jeśli nie 
może ktoś zapewni:
jest dobrze, jest dobrze, jest 

A może sama powiesz mi 
jak mam powiedzieć to tobie, 
że już nie kocham cię, nie chcę, 
że kiedy patrzę na to jak jest 
już nie przechodzą mnie dreszcze, 
już nie brakuje mi powietrza, 
już nie wołam jeszcze, jeszcze, jeszcze 

Reszta 
chyba jest w porządku, 
jak kiedyś, 
kiedy pisaliśmy krwią, 
że od końców naszych stóp 
po końce naszych dłoni, 
do końca świata, aż po grób, 
że jakby coś,jakby coś to nic, to nic 

To może sama powiesz mi... 
I może sama powiesz mi.. "


Zakuła mnie zazdrość. A przecież nie mam pojęcia czy to możliwe. O Boże!
Słabo mi!
Nie wiem!
K.
Cholera!
Kochaj mnie!

11 komentarzy:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=fTUa3qP76wk


    SKĄD JA TO ZNAM...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdrość to jest najgorsze uczucie. Niszczy człowieka od środka, jak termit.

    Serio Ci się podoba? Nie spodziewałam się takiej reakcji. Bardzo mi miło i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc, ostatnio zaczęłam się spowiadać z zazdrości...

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdrość jest normalną rzeczą w naszym życiu, jestesmy zazdrośni o ludzi, rzeczy czy sukcesy. niestety zazdrość niszczy nie tylko nas ale i to o co jesteśmy zazdrośni



    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdrość, niby z pozoru uczucie, które dowodzi, że komuś na nas zależy, ale dawkowana bez umiaru niszczy wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdrość? Czemu miałabyś nie być zazdrosna?

    OdpowiedzUsuń
  7. no jak widać jak najbardziej jest możliwe.

    niektóre ich teksty są takie akuratne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kochasz, czy czujesz się niekochana?

    http://wiemzeale.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też płaczę nawet z najmniejszego powodu, zranić też jest mnie łatwo... nienawidzę cierpieć, zresztą kto lubi... trzymam kciuki, żeby było wszystko dobrze :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń