niedziela, 22 września 2013

57,2 kg / 169 cm


DLACZEGO TAK BARDZO CHCĘ STRACIĆ NA WADZE?

Ja nie o tyle chcę na niej stracić co chcę, żeby centymetry leciały. Bo wagę mam w normie, zaprzeczyć się nie da, tylko, że ja nie wyglądam na tyle ile ważę. Jestem ogromna. Mam wielkie, gigantyczne cycki; przeogromne boczki, w talii mierzę aż 78 cm (o zgrozo!) w biodrach jest jeszcze gorzej. Ogólnie wszędzie mam tłuszcz, wszystko ze mnie zwisa, jestem grubasem. A ja chcę się podobać! Przede wszystkim sobie, później K. a następnie reszcie świata. Mam 20 lat a wyglądam jak 14-latka przechodząca poważne problemy z wagą w trakcie okresu dojrzewania. To nie jest ładne. A tak bardzo chcę akceptować siebie. Chcę, bo mam wrażenie, że wtedy mnóstwo ale to mnóstwo spraw się zmieni. 

Od 3 dni jestem na antybiotyku. Mam jakąś cholerną anginę, ciężko mi jest nawet przełykać ślinę, nie śpię po nocach z tego powodu bo każda ta czynność mnie rozbudza. Ból mnie rozbudza. Oczywiście ja, bo nie ktoś inny(nikomu nie życzę) musiał się rozchorować tuż przed końcem wakacji, kiedy to jest mnóstwo spotkań ze znajomymi których nie widziałam 1000 000 lat. Wszyscy się bawią a ja kurwa.jego.mać muszę tkwić w tym łóżku i płakać, że jestem takim yebanym dałnem.

Słabo mi.

więcej o mnie

13 komentarzy:

  1. Każdy ma jakieś tam swoje kompleksy. Mnie się wydaje z kolei, że jestem za chuda, no może poza biodrami, bo biodra posiadam, a i owszem. Czasem ciężko mi kupić spodnie, bo biodra mam jakieś nieproporcjonalne w stosunku do nóg. Jak jest dobrze w biodrach, to za luźne nogawki, a jak nogawki ok, to się nie zapnę... Ale trochę się z tym pogodziłam, bo moja miłość do czekolady jest zbyt wielka, żebym potrafiła z niej zrezygnować... ;)
    Ale wydaje mi się, że to jak ułożą się nasze sprawy ma niewielki związek z naszym wyglądem. Wszystko jest w naszych głowach. Tylko bardzo ciężko jest o tym zawsze pamiętać.
    Zdrowiej szybko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdego może złapać!

    Ejejej, cycki ogromne są ZAJEBISTE <3 !! Uwielbiam wielkie cycki :D

    Zdrówka ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Głowa do góry, zadręczanie się jest bez sensu. Szkoda na nie życia. Pfff i ja to mówię... ;P
    No i zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze zdrowka :-*
    Po drugie ja tez mam cialka wiecej niż bym chciała, moja waga na to ewidentnie wskazuje ,jestem niska mam jakies 150cm i jakieś 50-52kg wiec lekka nadwaga jest ale czuje sie z tym dobrze i podobam sie jemu tzn Damianowi wiec mysle ze twój mezczyzna tez kocha i pokochal cię taka jaka jestes. Trzymam w każdym razie kciuki :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to ja pewnie mam w talii więcej, znaczy na pewno mam więcej. Też chciałabym zrzucić co nie co, chociaż nic mi tak nie przeszkadza jak brzuch. A cycki też mogłabym mieć mniejsze. ;P

    Zdrowiej, kochaniutka. ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej ja mam 159 cm i waże 50 kilo czyli proporcjami tak jak Ty! nie jesteś gruba to nie możliwe :) Owszem mam trochę tłuszczyku na brzuchu, ale tylko jak siedzę :) Nie przesadzaj pewnie jest dobrze ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. no cóż rozumiem Cię i wytrwałości w dążeniu do celu i zdrówka przede wszystkim. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracaj szybciutko do zdrowia :)
    Nikt nie lubi chorowac :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anginę to ja przechodzę kilka razy w roku. Podczas ostatniej (anginy paciorkowcowej) przez prawie miesiąc łykałam penicylinę. Życzę ci jak najszybszego powrotu do zdrowia, bo aż za dobrze wiem przez co przechodzisz.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja przy Tobie to hipopotam jestem


    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja to już nie powiem kim przy Tobie jestem! mam mnóstwo kompleksów, jak prawie każda kobieta. Od kilku miesięcy ćwiczę, schudłam 8 kg, musiałam mieć motywacje. Ty też ją miej! I życzę zdrowia.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się nie wypowiadam,bo nie wiem do kogo musiałabym się porównać :(
    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń