czwartek, 28 czerwca 2012

Ja-pesymistka

Przepraszam za dłuższą przerwę ale potrzebowałam czasu żeby się troszeczkę ogarnąć. Tak właściwie miałam napisać dopiero jutro ale już dłużej nie mogłam się powstrzymywać :D. Jutro wielki dzień- wyniki matur. Szczerze, to przez cały miesiąc miałam to zupełnie gdzieś i nic mnie to nie interesowało, zapomniałam o tym aż do dziś. Niestety to nie moja wina, że na facebooku ktoś urządził sobie wielkie odliczanie do północy, przyjaciele robią w majtki w oczekiwaniu na wyniki a nawet mój K. wstawił sobie stronę z wynikami w ulubione. A ja zaczęłam się przejmować, że poszło wszystko nie tak, że nic mi się nie uda, że nigdzie się nie dostanę i jeszcze rok będę musiała siedzieć w tym brudnym mieście podczas gdy wszyscy moi przyjaciele rozjadą się w różne strony. Ale ja nie będę kolejną osobą sprawdzającą wynik tuż po północy. O 11 pójdę do szkoły i dopiero tam poznam wyniki. A przed snem wyniosę laptopa pod łóżko rodziców żeby mnie nie korciło. Czemu tak? Nie wiem. Pewnie dlatego, że wszyscy sprawdzają wynik o 00:00:01 a ja zawsze muszę być inna.
Możecie trzymać za mnie kciuki Kochani? Byłabym wdzięczna, choć tak wiem, nic już nie zmienię ale przyda mi się wsparcie gdy okaże się, że polskiego nie zdałam(pewnie dlatego, że nie zrozumiałam dobrze tematu), matematyka będzie poniżej moich oczekiwań(a oczekuję ok. 70%), angielski podstawowy na poziomie przedszkolaka a rozszerzony to już w nic nie wierzę bo wiem jak mi poszło. Poza tym WOS niezdany(no bo jak ktoś się nie uczył cały rok i nagle poszedł na egzamin to czego powinien się spodziewać?) i geografia poniżej czegokolwiek.
Napiszę jutro, cześć

4 komentarze:

  1. oj tam na pewno nie będzie aż tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na wyniki... Nie będzie / było źle! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Huh! I jak w końcu poszło? W mojej szkole zdawalność spadła ze 100% do 94... U mnie też była przerwa na blogu, ale nie martw się - nadrobimy to! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zmiana adresu bloga ;) http://i-am-nothingness.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń